محله هفت تیر بخشی از منطقه ۷ تهران است که به دلیل وجود واحدهای تجاری و مسیرهای دسترسی متنوع یکی از محله‌های سرزنده تهران به شمار می‌رود.
رهن و اجاره آپارتمان در هفت تیر

محله هفت تیر به دلیل وجود مراکز تجاری و اداری و همچنین دسترسی آن به خیابان هایی مانند کریمخان، مفتح و بزرگراه مدرس یکی از محله‌های پرتردد در طول روز است. اگر قصد رهن و اجاره آپارتمان در محله هفت تیر را دارید با مجله دلتا همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا توسعه محله هفت تیر پیش از انقلاب آغاز شد. به همین سبب در مواجهه با این محله باخانه‌های قدیمی و زیبای بسیار زیادی رو‎به‎رو خواهید شد. این خانه‌ها همگی مناسب زندگی هستند. اگر اولویت شما دسترسی مطلوب به مرکز شهر باشد، این محله انتخاب خوبی است.

این محله به عنوان یکی از شلوغ‌ترین محله‌های تهران شناخته می‌شود. دلیل آن هم بسیار واضح است. از میدان هفت تیر به نقاط مختلف شهر می‌توانید سفر کنید. دلیل دیگر این شلوغی شکل کلی میدان ۷ تیر است. فضای خیابانی و اندازه خیابان‌ها به هیچ‌وجه یکسان نیست. اما اگر به کوچه پس‌کوچه‌های محله سر بزنید، فضا خلوت‌تر و مناسب زندگی خواهد شد.

چگونه به هفت تیر برویم؟

اصلی‌ترین قسمت از امکانات این محله که به آن اشاره کردیم، دسترسی آن است. ایستگاه اصلی این محله بخشی از خط مترو تجریش – کهریزک است. از شرق میدان امکان دسترسی به کریمخان و میدان ولیعصر وجود دارد. شمال و جنوب هم به مفتح و مدرس دسترسی خواهید داشت. همین باعث شده که محله ۷ تیر یک نقطه مهم در مرکز شهر باشد.

مراکز خرید

در این محله دسترسی تجاری خوبی هم خواهید داشت. کمی مانده به ابتدای مفتح شمالی، هایپرمارکت یاس قرار دارد. این فروشگاه انواع و اقسام محصولات را به فروش می‌رساند. موسسات آموزشی مختلفی از آموزش زبان گرفته تا آموزش‌های تخصصی‌تر در محله ۷ تیر مشغول به فعالیت هستند. اگر از میدان به سمت کریمخان بروید، با کافه‌ها، کتابفروشی‌ها و رستوران‌های متنوعی روبرو می‌شوید. نشر چشمه، هنوز و ثالث همگی در این خیابان مستقر هستند. دسترسی خوبی به خیابان ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران خواهید داشت. سینما پایتخت در ابتدای خیابان مفتح هم مکان خوبی برای تماشای فیلم‌های تازه است. اگر به هنر علاقه دارید، گالری شیرین در امتداد خیابان فراهانی است. در کل می‌توان گفت که محله ۷ تیر امکانات دسترسی، فرهنگی، تجاری و آموزشی خوبی در اختیار دارد. مطمئنا این محله با چنین مشخصاتی ‌می‌تواند برای تمام اعضای خانواده مناسب باشد.

اجاره آپارتمان در هفت تیر

قیمت اجاره خانه در این محله

محله هفت تیر گزینه‌های فراوانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این محله شما با خانه‌های قدیمی و خانه‌های نوساز مواجه خواهید شد. از نظر متراژ هم گستردگی فراوانی وجود دارد. پس بهتر است که با درک خواسته‌های خود درپی منزلی مناسب بگردید و بودجه خود را فراموش نکنید. قیمت خانه به متغیرهای فراوانی بستگی دارد. امکانات واحد مسکونی، سن بنا و شکل بنا هم اهمیت زیادی دارند. اما در پایان دو فاکتور متراژ و موقعیت قرارگیری خانه بیشترین اهمیت را دارد. اجاره‌بها مناطق مختلف تهران هر سال تفاوت پیدا می‌کند و بالاتر می‌رود. محله ۷ تیر هم در چند ماه اخیر شاهد افزایش در نرخ اجاره‌بها بوده است. اگر قصد زندگی در محله هفت تیر را دارید، احتمالا می‌توانید یک گزینه مناسب با بودجه خود پیدا کنید. این محله امکانات گسترده‌ای دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین نقاط برای زندگی کرده است. محله هفت تیر می‌تواند بهترین گزینه برای دفتر کار شما نیز باشد. برای اطلاعات بیشتر از رهن و اجاره آپارتمان در هفت تیر با موقعیت اداری اینجا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید خانه در پیروزی ؛ محله خوش مسیر شرق تهران