x تبلیغات
مجله دلتا

قیمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالی تهران

مالکان واحدهای لوکس در مناطق شمالی تهران در شرایطی که موفق به فروش ملک خود نشده‌اند، ترجیح می‌دهند واحدهای خود را به بازار اجاره عرضه کنند.

اجاره آپارتمان در شمال تهران

واسطه‌های ملکی معتقدند عدم تناسب میان عرضه و تقاضا در بازار اجاره آپارتمان در منطقه یک پایتخت، سبب شده است که بازار اجاره آپارتمان در شمال تهران از دو جنبه دچار سردرگمی شود.

 به گزارش مجله دلتا، بررسی آگهی‌های موجود در بازار اجاره آپارتمان مسکونی در منطقه یک و شمالی‌ترین محدوده تهران نشان می‌دهد عمده آگهی‌های موجود در این بازار هم اکنون از نوع غیرمصرفی و کاملا لوکس است. این در حالی است که عمده متقاضیان موجود در بازار اجاره در این فصل، در جست‌وجوی آپارتمان‌های مصرفی با مساحت ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربع هستند. این تنها مشکل بازار اجاره‌بهای مسکونی در منطقه یک نیست؛ مشکل دیگری که واسطه‌های ملکی آن را شناسایی کرده‌اند، این است که متقاضیان اجاره آپارتمان‌های لوکس عمدتا خواهان اجاره بلندمدت این آپارتمان‌ها هستند، در حالی که موجران تمایلی به اجاره برای مدت بیشتر از یک سال نشان نمی‌دهند. نامشخص بودن سرنوشت قیمت مسکن سبب شده موجران نیز درباره آینده نرخ اجاره‌ که از قیمت مسکن تاثیر می گیرد ، دچار ابهام شوند.

هر چند به اعتقاد کارشناسان، اجاره‌بها در اغلب مناطق شهر تهران اکنون در سقف مورد انتظار است و جز نوسان جزئی، انتظاری برای رشد قابل توجه بهای رهن و اجاره در ماه‌های پیش رو وجود ندارد، اما با این حال موجران املاک لوکس نگران هستند که با انعقاد قرارداد دو ساله، متضرر شوند. واسطه‌های ملکی معتقدند انعقاد قراردادهای بیش از یکسال اگرچه در اغلب نقاط بازار اجاره متداول نیست، اما در گروه املاک لوکس، چنین امری از سال‌های گذشته نیز متداول بوده و بنا به تقاضای مستاجر، موجران با این پدیده راه می‌آمدند. اما در هفته‌های اخیر این تقاضای مستاجران با پاسخ منفی موجران روبه‌رو می‌‌شود. مالکان آپارتمان‌های لوکس نیز عمدتا از بنیه مالی خوبی برخوردارند و اصراری به اجاره آپارتمان خود به هر قیمت ممکن ندارند و حاضرند ماه‌ها صبر کنند تا بتوانند با شرایط مطلوب خود، قرارداد اجاره را منعقد کنند. در جدول زیر قیمت اجاره آپارتمان در شمال تهران ارائه شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دلتا اولین وب‌سایت ملکی کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید.

قیمت آپارتمان شمال تهران

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

گران ترین و ارزان ترین مناطق پایتخت برای خرید خانه

بانک مرکزی آمار خرید و فروش مسکن در دی ماه 98 را منتشر کرده است. در این گزارش گران ترین و ارزان ترین مناطق پایتخت بررسی شده است.
آمار خرید و فروش مسکن

آمار خرید و فروش مسکن در دی ماه ۹۸ نشان می‌دهد که در این ماه گران‌ترین خانه‌های پایتخت در منطقه یک با میانگین قیمت هر مترمربع ۳۰ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان معامله شده است. منطقه ۱۸ نیز با میانگین ۶ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان در هر مترمربع ارزان‌ترین منطقه پایتخت بوده است.

به گزارش مجله دلتا بانک مرکزی اخیرا گزارشی از وضعیت بازار معاملات مسکن در شهر تهران در دی ماه ۹۸ منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در شهر تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان رسیده است که این قیمت به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود. مقایسه قیمت هر مترمربع مسکن در دی ماه امسال با ماه گذشته و مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که قیمت به ترتیب با رشد ۲.۱ درصدی و ۴۰.۹ درصدی روبه‌رو شده است.

معامله بیش از ۱۰.۶ هزار مسکن

جهش چشمگیر قیمت مسکن در دی ماه امسال نه فقط افت معاملات را در پی نداشته ، بلکه در اولین ماه زمستان معاملات، رشد دوباره‌ای را تجربه کرده است. تعداد معاملات در دی ماه امسال با رشد ۱۲.۱ درصدی در مقایسه با ماه گذشته به ۱۰ هزار و ۶۸۷ مورد افزایش یافته است. این میزان معامله مسکن در دی ماه باعث شد تا اولین ماه زمستان به لحاظ تعداد معاملات مسکن در سال ۹۸ در رتبه دوم قرار بگیرد. همچنین تعداد معاملات مسکن در دی ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

گران ترین خانه های معامله شده مربوط به کدام منطقه پایتخت بوده است؟

گران‌ترین خانه‌های معامله شده پایتخت در دی ماه امسال مربوط به منطقه یک بوده و در این منطقه میانگین قیمت هر مترمربع مسکن معامله‌شده ۳۰ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان گزارش شده است. عنوان ارزان‌ترین منطقه پایتخت نیز به منطقه ۱۸ با متری ۶ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان اختصاص یافته است.

آمار خرید و فروش مسکن همچنین نشان می‌دهد بیشترین میزان معاملات مربوط به منطقه ۵ تهران با هزار و ۷۳۹ مورد معامله بوده و کمترین میزان معاملات مسکن هم به منطقه ۱۹ با ۸۱ مورد معامله اختصاص داشته است.

بازار مسکن ، بهترین بازار برای سرمایه گذاری

کارشناسان معتقدند در شرایطی که حوزه‌هایی مانند طلا و ارز سوددهی چندانی ندارد، بازار مسکن می‌تواند جذاب‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری باشد.
بهترین سرمایه گذاری

عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان تهران گفت: در شرایطی که بازار ارز و سکه توسط تیم اقتصادی دولت کنترل می‌شود و بورس نیز بازده چندانی ندارد؛ سرمایه گذاری در بخش مسکن به منظور حفظ سرمایه می تواند بهترین سرمایه گذاری در ایران باشد.

به گزارش مجله دلتا حسن محتشم اظهار کرد: به هر حال نقدینگی بازارها سمت و سویی پیدا می‌کند و نمی‌تواند ایستا باشد. باتوجه به شرایطی که بازارهای موازی با آن روبه‌رو است، سرمایه‌ها آهسته به سمت بازار مسکن سرازیر می‌شود و طبیعی است که افزایش معاملات و تغییر قیمت‌ها را در پی داشته باشد.

این کارشناس بازار مسکن با اشاره به افزایش ۶.۸ و ۳ درصدی قیمت مسکن شهر تهران طی دو ماه اخیر گفت: تغییر قیمت، غیرمنتظره نبود؛ چرا که اوایل امسال قیمت حدود ۱۲۰ درصد افزایش داشت و بعد بازار ملک عقب‌نشینی کرد. اما اکنون با نزدیک شدن به شب عید مانند همیشه، معاملات افزایش می یابد.

محتشم خاطرنشان کرد: بازار مسکن معمولا از نیمه دوم بهمن ماه راه می‌افتاد ولی امسال دو ماه زودتر رونق گرفت. با توجه به محدودیت سایر بازارها، بخش مسکن بیشتر خود را نشان می‌دهد. از تیرماه امسال تاکنون قیمت مسکن در تهران ۵۰۰ هزار تومان در هر متر مربع افزایش داشته که عدد قابل توجهی است.

وی با بیان این‌که متقاضیان واقعی در این شرایط روز به روز توان خود را از دست می‌دهند، گفت: دولت باید برای احداث واحدهای کوچک اقدام کند. افزایش وام هم کفایت نمی‌کند؛ زیرا آن‌قدر قیمت‌ها بالا رفته است که افزایش وام پاسخگو نیست. می‌بینیم که در تهران خیلی از افراد به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره مسکن مهاجرت می‌کنند؛ چرا که در شرایط رکود تورمی، هرچه کار کنند درآمدها هدر می‌رود.

این عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان درباره پیش‌بینی از قیمت مسکن در سال آینده افزود: به نظر می‌آید بازار مسکن رشد ملایم قیمت را تجربه کند. در دو ماه باقی مانده تا پایان سال ، تعداد معاملات بیشتر شده و به تبع آن، قیمت‌ها احتمالا اندکی بالا می‌رود. به هر حال مجموعه‌ای از عوامل همچون مصالح ساختمانی، زمین و خدمات، قیمت مسکن را تشکیل می‌دهد. امسال سرعت رشد قیمت مسکن نسبت به سال قبل کاهش داشته و رشد سال آینده هم به همین منوال خواهد بود.


قیمت مسکن در سال ۹۹؛ افزایش یا کاهش؟

با وجود کاهش خانه‌های خالی در تهران از 500 هزار واحد در سال 95 به کمتر از آن در سال 98، باز هم میزان عرضه مسکن تقریبا ۱۰ برابر معاملات قطعی است.

افزایش قیمت آپارتمان در سال 99

با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸ و شروع سال جدید بسیاری از خریداران مسکن این دغدغه را دارند که با افزایش قیمت آپارتمان در سال ۹۹ مواجه خواهند شد یا خیر.

به گزارش مجله دلتا طبق آمار سال ۹۵ حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران خالی بوده و بنا به گفته محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، اگر آمار تازه‌ای گرفته شود احتمالا واحدهای خالی کمتر نیز شده است. با این حال نگاهی به آگهی‌های فروش مسکن و آگهی‌های موجود در دفاتر املاک نشان می‌دهد که عرضه مسکن تقریبا ۱۰ برابر معاملات قطعی است. بیشترین تعداد آپارتمان‌های خالی در شمال و شمال غرب تهران قرار دارند که در گروه متراژی ۸۰ متر مربع به بالا جای گرفته‌اند و متقاضیان واقعی توان خرید آن‌ها را ندارند. از طرف دیگر، تعداد واحدهای مسکونی در پروانه‌های ساختمانی امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

کارشناسان در تشریح آینده بازار مسکن با وجود عرضه‌ واحد های مسکونی که متقاضی کمی دارند در کنار کاهش صدور پروانه‌های ساخت‌و‌ساز، می‌گویند: هرچند تعداد واحدهای مسکونی در پروانه‌های ساختمانی امسال به حدود ۴۳ هزار واحد می‌رسد، اما اگر این عدد را با تعداد معاملاتی که در مقایسه با سال گذشته افت ۴۳ درصدی داشته مقایسه کنیم، می‌بینیم که اوضاع ساخت و ساز چندان هم بد نیست.

منتظر گرانی مسکن باشیم؟

در گزارش اخیر وزارت راه و شهرسازی از وضعیت بازار مسکن در دی‌ماه امسال، میانگین قیمت مسکن در تهران ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان در هر متر مربع اعلام شد که در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. رشد قیمت‌ها در حالی روی داده که خرید و فروش مسکن در دی‌ماه بیش از ۱۰۰ درصد در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش پیدا کرده است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور که در برخی موارد از اصول رایج در دنیا تبعیت نمی‌کند، به قطعیت نمی‌توان احتمال رشد قیمت‌ها را رد کرد؛ اما با توجه به شرایط موجود می‌توان گفت که چشم‌انداز بازار مسکن در مقایسه با سال گذشته آرام‌تر خواهد بود.

از دیگر دلایل رد شدن فرضیه جهش قیمت مسکن در آینده و افزایش قیمت آپارتمان در سال ۹۹ به ظرفیت بازار مربوط می‌شود. قیمت مسکن از فروردین ۹۶ تاکنون ۲۲۰ درصد رشد داشته در حالی که توان متقاضیان تا ۳۰ درصد بالا رفته است. به‌عبارتی، قدرت خرید متقاضیان مصرفی در کوتاه‌مدت به این قیمت‌ها نمی‌رسد؛ بنابراین بازار مسکن باید شاهد ثبات قیمت در ۱۰ تا ۱۲ فصل آینده باشد؛ زیرا بازاری که خریدار نداشته باشد فقط می‌تواند با توجه به رشد بازارهای موازی دچار افزایش قیمت اسمی شود. تا زمانی که قیمت‌ها به کف نرسد و با توان متقاضیان در حالت تعادل قرار نگیرد نمی‌توان ظرفیت رشد قیمت برای بخش مسکن متصور شد.

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

خرید آپارتمان در پونک ؛ فرصتی طلایی در غرب تهران

 

پونک به معنای کوچه‌های پونه از محله‌های پرطرفدار منطقه 5 پایتخت برای سکونت است.
خرید آپارتمان در پونک

محله پونک از محله‌های شمال غرب تهران است که بخش اعظم آن در منطقه ۵ و بخش کوچکی از آن در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد. آب و هوای مناسب پونک به همراه پارک‌ها و فضاهای سبز، بافت نوساز و مقاوم‌ و دسترسی آسان آن به وسایل حمل‌ونقل عمومی، بازار مسکن این محدوده را همیشه پررونق نگه داشته و خرید آپارتمان در پونک را در اولویت بسیاری از افراد قرار داده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به پونک رفته است. با ما همراه باشید.

پونک از غرب با جنت‌آباد و بزرگراه شهید ستاری و از شرق با دره پونک و شهرک غرب که در انتها به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی می‌رسد، همسایه است. همچنین این محله از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض و بزرگراه شهید همت، منتهی می‌شود. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری از همسایگان شمال غربی پونک هستند.

پونک در گذشته

ساختار شهری و جدید پونک که در گذشته یک روستا با توتستان‌هایی وسیع در خارج از تهران بوده، از نیمه‌های دوره پهلوی دوم شکل گرفت. توسعه شهری در آن زمان بسیاری از روستاهای خوش و آب و هوای شمال تهران مانند پونک را جزیی از بافت تهران کرد. در چهل سال گذشته نیز با ساخت و ساز گسترده‌ای که در پونک انجام شده، ساختمان‌ها و برج های مرتفع زیادی در این محله متولد شده‌اند.

مراکز تفریحی و تجاری

پارک نهج‌البلاغه در بخشی از پونک قرار دارد. این پارک با برخورداری از امکاناتی مانند مسجد، پارکینگ ۷۵۰ واحدی، ۴۰ سرویس بهداشتی، فضاهای جانبی برای استراحت خانواده‌ها و سه مجموعه بازی برای کودکان میزبان گردشگران است. علاقه‌مندان پرواز نیز می‌توانند در سایت پرواز پاراگلایدر در محدوده محله پونک در انتهای غربی خیابان سیمون بولیوار آموزش ببینند و پرواز را تجربه کنند. پارک فراز در حاشیه بزرگراه ستاری در محدوده محله پونک واقع است و از نظر محوطه‌سازی و نورپردازی چیزی از پارک نهج‌البلاغه کم ندارد. پاساژ تیراژه که سرزمین عجایب تیراژه یک در آن واقع‌شده، مکان بسیار مفرحی برای کودکان و بزرگ‌سالان است. همچنین پردیس سینمایی زندگی با ۵ سالن در این محله به رشد فرهنگی و تفریحی این منطقه کمک کرده است.

پارک نهج البلاغه پونک

دسترسی به پونک

خوشبختانه محله پونک محدودیت ترافیکی ندارد و با وجود خیابان‌هایی مانند اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، چهاردیواری، میرزابابایی، سردار جنگل، بلوار عدل و شهید مخبری دسترسی به بزرگراه‌های همت، هاشمی رفسنجانی و حکیم آسان بوده و مشکلی برای تردد با خودروی شخصی نخواهید داشت. در این محله دسترسی به اتوبوس و تاکسی آسان بوده و با استفاده از خط اتوبوس تندرو می توانید در امتداد بلوار اشرفی اصفهانی تردد داشته باشید. ایستگاه‌های تاکسی در نزدیکی میدان پونک حمل و نقل این منطقه را پوشش می‌دهد. محله پونک مترو ندارد، اما به ایستگاه مترو صادقیه نزدیک است.

اجاره آپارتمان در پونک

در میان محله‌های مختلف تهران، بازار رهن و اجاره آپارتمان در پونک همیشه رونق خود را داشته است و دلیل آن هم وجود واحدهایی با متراژ ۷۰ تا ۱۵۰ مترمربع نیز در این محله است. خانه‌های کمتر از ۱۰۰ مترمربع در این محله طرفداران بسیاری به‌ویژه در بین زوج‌های جوان دارد. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در میرداماد ایـــنجــــا کلیک کنید
 

خرید آپارتمان در پونک

بافت غالب پونک مسکونی است و آن را می‌توان در دو دسته ویلایی و آپارتمانی جای داد. با نوسازی و ساخت‌‌وسازی که اکنون در این محله در حال انجام است طبیعی است که تعداد خانه‌های ویلایی از تعداد آپارتمان‌ها در این محله کمتر باشد. از آنجا که مساحت واحدهای ویلایی در پونک بیش از ۲۰۰ متر مربع است؛ پیدا کردن واحدهای مسکونی ویلایی با قیمت پایین در این محله دشوار است.

محله پونک در مقایسه با بسیاری از محله‌های تهران محله‌ای جوان است به همین دلیل، آپارتمان‌های بالای ۳۰ سال در این منطقه به ندرت یافت می‌شود.

هرچند خرید آپارتمان در پونک نیازمند بودجه متوسط رو به بالا است، اما در سال‌های اخیر ساخت آپارتمان‌های کم متراژ در این محله بالا رفته است؛ بنابراین اگر همچنان اصرار به خرید خانه در پونک دارید، می‌توانید شانس خود را روی این واحدها امتحان کنید. فراموش نکنید بلوار کمالی ،خیابان اشرفی اصفهانی، بلوار عدل، بلوار همیلا و خیابان زیتون از محدوده‌های خوب پونک برای زندگی محسوب می‌شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در پونک اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از شرایط خرید “خرید آپارتمان در جنت آباد” را مطالعه کنید.

 

 

جدیدترین قیمت مسکن در شرق و غرب تهران

با نزدیک شدن به پایان سال، بازار مسکن پایتخت شرایط بهتری را از لحاظ رونق تجربه می‌کند. در این میان مناطق 4 و 5 همچنان سرآمد مناطق پرتقاضا هستند.
آپارتمان در مناطق 4 و 5
هم‌اکنون دامنه قیمت پیشنهادی خرید و فروش آپارتمان در مناطق ۴ و ۵ ، دو منطقه شرقی و غربی تهران، نزد بنگاه‌های ملکی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش مجله دلتا بیشترین معاملات ماهانه مسکن در طول سال‌های گذشته در مناطق ۴ و ۵ شهر تهران انجام شده و این دو منطقه همواره در زمره سه منطقه پرتقاضای بازار مسکن دسته‌بندی شده‌اند. در طول بیش از یک سال اخیر هم این مناطق همواره در رتبه یک و دوی مناطق پرمعامله قرار داشته و ابدا به رتبه سوم منتقل نشده‌اند. دامنه قیمت مسکن در این دو منطقه با یک اختلاف جزئی به یکدیگر نزدیک است؛ البته با لحاظ این موضوع که قیمت مسکن در منطقه ۵ (محدوده غربی تهران) قدری بیشتر از قیمت آن در منطقه ۴ است.

نگاهی به ذخیره موجود آگهی‌های فروش نزد بنگاه‌ها در این دو منطقه نشان می‌دهد هم‌اکنون قیمت پیشنهادی فروش عمده آپارتمان‌های عرضه شده در این بازار بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است که بر اساس امکانات، موقعیت قرارگیری و سن بنا، طیف متنوعی از آپارتمان‌ها را شامل می‌شود. البته قیمت‌های بالاتر از این طیف نیز به شکل محدود مشاهده می‌شود که عمدتا متعلق به آپارتمان‌های نوساز و اغلب کلیدنخورده در این مناطق است. برخی واسطه‌ها مدعی هستند که قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز افزایش یافته اما هنوز این موضوع تمام آگهی‌های گروه‌های دیگر را در بر نگرفته است و در نتیجه جست‌وجوگران مناطق مصرفی می‌توانند از میان آپارتمان‌های میان‌سال و قدیمی، واحدی را با قیمت مناسب و متناسب با بودجه خود پیدا کنند. در جدول زیر قیمت پیشنهادی آپارتمان در مناطق ۴ و ۵ ارائه شده است. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران، می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید.

قیمت آپارتمان در تهران

برنده دی ماه ۹۸ املاک دلتا

جشن ماهانه هلدینگ دلتا، شنبه پنجم بهمن‌ماه 98 برگزار و آژانس 5 به عنوان آژانس برتر دلتا در دی‌ماه 98 معرفی شد.
جشن ماهانه هلدینگ دلتا
جشن ماهانه هلدینگ دلتا با حضور محمد تقوی مدیر عامل،  روز شنبه پنجم بهمن‌ماه برگزار شد. در این مراسم، آژانس ۵ برترین آژانس دلتا در دی‌ماه ۹۸ معرفی شد و آژانس‌های ۲×۲ ، ۴۴ و ۸۵۰ به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

به گزارش مجله دلتا محمد تقوی در این مراسم با تشکر و قدردانی از مدیران، سرپرستان و مشاوران آژانس ۵ و دیگر زیرمجموعه‌های هلدینگ دلتا اظهار داشت: ما باور داریم که صداقت اولین اصل دلالی و واسطه‌گری است و دلال امین فروشنده و خریدار است. دلتا بر دو اصل صداقت و عدالت بنا شده و با این دو اصل اداره می‌شود.

این مراسم میزبان حسن دارایی‌زاده مدیریت آژانس آ.ب.آ بود که در سخنانی کوتاه اظهار داشت: شغل ما دلالی است. دلال یعنی دلیل آورنده و اگر کسی در این حرفه با صداقت رفتار کند به همه خواسته‌های خود می‌رسد.

هلدینگ دلتا آژانس 5

پارسا تقوی معاون معاملاتی گروه دلتا نیز در جمع اعضای هلدینگ دلتا به توانایی‌ها و ظرفیت‌های کارکنان این مجموعه اشاره کرده و افزود: ما باور داریم که می‌توانیم. امروز افتخار ما این است که در مجموعه دلتا بانوانی حضور دارند که مانند آقایان در این حرفه با قدرت و تلاش کار می‌کنند.

پوریا کهنسال مدیر معاملاتی آژانس ۵ دلتا و کارشناس ارشد حوزه مسکن هم با اشاره به تلاش دفتر مرکزی دلتا در عملکرد بهتر آژانس‌های زیرمجموعه گفت: به لطف هلدینگ دلتا، اکنون ۱۸۰۰ نفر در این هلدینگ به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند. دلتا برای اول بودن و در رتبه اول ماندن همیشه تلاش داشته و کوشش و جدیت کارکنان  دلتا در کنار یکدیگر این مجموعه را به برند اول کشور تبدیل کرده است.

برترین های جشن ماهانه هلدینگ دلتا در دی‌ماه ۹۸ به شرح زیر معرفی شدند.

مدیران معاملات:

یعقوب‌زاده، اول ؛ کهنسال، دوم؛ سیار، سوم؛ سیاوش، چهارم؛ موحد، پنجم؛ مهران، ششم

سرپرستان اول تا سوم دلتا:

نیکویی، اول؛ صدقی، دوم؛ خانم صوفی، سوم

مشاوران اول تا سوم دلتا:

کوین، اول؛ بشارت، دوم؛ سام، سوم

سرپرستان اول تا سوم آژانس دلتا ۵ :

نیکویی، اول؛ صدقی، دوم؛ خانم صوفی، سوم

مشاوران اول تا سوم آژانس دلتا ۵ :

کوین، اول؛ سام، دوم؛ خانم آسا، سوم

رشد معاملات مسکن تهران در دی‌ماه ۹۸

قیمت مسکن شهر تهران در دی‌ماه ۱۳۹۸ به میانگین ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان در هر متر مربع رسیده است.
قیمت مسکن شهر تهران دی‌ ماه

جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی از قیمت مسکن تهران در دی‌ ماه امسال، نشان می‌دهد که میانگین قیمت مسکن در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. بر اساس این گزارش، معاملات خرید مسکن پایتخت نیز در دی‌ماه امسال در مقایسه با ماه گذشته، ۱۲.۴ درصد افزایش یافت و تعداد آپارتمان‌های فروخته شده به مرز ۱۰ هزار واحد رسید؛ به طوری که می‌توان گفت بازار مسکن به طور مقطعی در حال خروج از رکود است.

به گزارش مجله دلتا، این افزایش ۳ درصدی در حالی اتفاق افتاده که ماه گذشته قیمت‌ها ۶.۸ درصد بالا رفته بود. به نظر می‌رسد با فرونشستن شوک حاصل از تغییر قیمت بنزین سرعت رشد ماهانه قیمت، گرفته شده و ۳.۸ درصد کمتر از ماه قبل بوده است.

همچنین تعداد معاملات مسکن شهر تهران در دی‌ماه ۹۸ بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۶۲ فقره بوده که نسبت به ماه قبل ۱۲.۴ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵۸.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. ارزش ریالی مبایعه نامه‌های انجام شده در دی‌ماه امسال بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که از رشد ۱۴.۲ و ۱۱۱ درصدی به ترتیب نسبت به آذرماه امسال و ماه مشابه سال گذشته حکایت دارد.

افزایش ۱۲ درصدی ساخت و سازها

از سوی دیگر، گزارش‌ها از پروانه‌های ساختمانی صادره در آذرماه ۹۸ که گزارش آن در دی ماه ارائه شده حاکی از آن است که در آذرماه ۵۶۵۸ واحد مسکونی، پروانه ساخت گرفته‌اند که این رقم در مقایسه با آبان‌ماه امسال ۱۲.۲ درصد افزایش، اما در مقایسه با آذرماه سال گذشته ۱۰.۷ درصد کاهش یافته است.

گزارش تجمیعی از وضعیت بازار مسکن شهر تهران نشان می‌دهد که تا پایان دی‌ماه امسال،  ۶۱ هزار و ۱۰۹ فقره معامله به ثبت رسیده که ۴۳.۳ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته با کاهش مواجه شده است. میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی آپارتمانی در مدت مذکور نیز بالغ بر  ۱۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۷۰ درصدی را تجربه کرده است.

هشدار به مالکان بی خیال مسکن مهر

شرکت عمران شهرهای جدید از افزایش سود وام بانکی از 4 به 18 درصد برای مالکانی که نسبت به تحویل واحد مسکن مهر اقدام نکرده‌اند، خبر داد.
تحویل واحد مسکن مهر

مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید از تهیه مصوبه‌ افزایش سود وام بانکی برای مالکانی که نسبت به تحویل واحد مسکن مهر خود اقدامی نکرده‌اند خبر داد. در صورت تصویب این مصوبه سود وام بانکی واحدهایی که مالکانشان از تحویل آن خودداری می‌کنند از ۴ به ۱۸ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش مجله دلتا نادر عربی با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۸۰ هزار واحد مسکن مهر برای تحویل به متقاضیان آماده شده است که این تعداد در شهرهای پردیس و پرند قرار دارند. کل واحدهای مسکن مهر مورد تعهد در سطح شهرهای جدید در حدود ۳۵۰ هزار واحد بوده که هم‌اکنون  ۳۳۵ هزار واحد  کامل شده است.

نادر عربی، درباره مشکلات واحدهای ناتمام مسکن مهر شهرهای حومه تهران تصریح کرد: در این شهرها، مسکن مهر به‌صورت انبوه‌ و عموما در زمین‌های بکر بدون امکانات و خدمات ساخته شده است. آماده‌سازی زمین روند ساخت واحدها را طولانی کرده و در این مدت قیمت‌ها نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به ۱۰ هزار واحد آماده واگذاری در شهر جدید پردیس، گفت: در بیشتر موارد مردم برای تحویل واحد مراجعه نکرده‌اند. تحویل کامل واحد به چند موضوع بستگی دارد. برای مثال در فاز ۱۱ پردیس واحدها با تمام امکانات و متناسب با قراردادی که با سازنده بسته شده است واگذار می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید افزود: واحدهای زون‌های چهار و پنج فاز ۱۱ پردیس با تمام امکانات و متناسب با قراردادی که با سازنده بسته شده، تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است. در عین حال در همین پروژه‌ها، دولت به ازای هر واحد در حدود صد میلیون تومان از منابع داخلی خود هزینه کرده است. ولی تلاش می‌شود تا زمانی که واحد سکونت‌پذیر نباشد تحویل داده نشود. در مواردی نیز حتما نیاز به سکونت متقاضی در واحد است تا تمام امکانات کامل شود. برای مثال در مورد انشعابات، شبکه آماده است و برای نصب کنتور، متقاضی حتما باید در واحد ساکن شود. البته ممکن است در برخی پروژه‌ها ایراداتی وجود داشته باشد اما در زمان تحویل، چک‌لیستی تهیه شده که با حضور متقاضی، سازنده و نماینده شرکت عمران شهر جدید، بررسی می‌شود و در صورت نقص سازنده موظف است تا شش‌ماه پس از تحویل این نقایص را برطرف کند. هم‌اکنون مصوبه‌ای را تهیه کرده‌ایم که در صورت تصویب، با این موارد برخورد می‌شود و سود وام بانکی واحدهایی که تحویل گرفته نمی‌شوند از ۴ به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

خرید آپارتمان در میرداماد ؛ محله‌ای با امکانات رفاهی مناسب

میرداماد یکی از محله‌های پررونق و زیبای تهران است که این ویژگی موقعیت‌های مناسبی را برای خرید آپارتمان در این محله به وجود آورده است.
خرید آپارتمان در میرداماد

محله میرداماد یا داوودیه از محله‌های پرتردد و در عین حال دنج در منطقه ۳ شهرداری تهران است. شهرت این محله به دلیل وجود بلوار میرداماد است که از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر می‌رسد. تقاطع بلوار میرداماد با دو بزرگراه مدرس و آفریقا (جردن) و میدان مادر موجب شده تا شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری این محله را برای استقرار خود انتخاب کنند. مناطق مسکونی شیک و آرامی نیز در فرعی‌های این محدوده وجود دارد که به دلیل دسترسی آسان به امکانات رفاهی و سیستم حمل‌ونقل عمومی از محبوبیت خاصی بین متقاضیان برخوردار است. پیش از خرید آپارتمان در میرداماد با مجله دلتا همراه باشید.

دسترسی به میرداماد

محله میرداماد از نظر دسترسی  به حمل‌ و نقل عمومی رتبه خوبی دریافت می‌کند. ایستگاه مترو میرداماد در مرکز بلوار میرداماد و ایستگاه مترو شریعتی در شرق این محله قرار دارد. ایستگاه‌های تاکسی مختلفی نیز از میدان ونک، چهارراه جهان کودک و شریعتی امکان دسترسی به این محله را بسیار آسان کرده‌ است. دسترسی به اتوبوس در این محله امکان‌پذیر بوده و خط اتوبوس تندرو در سمت غرب بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر شما را به این محدوده خواهد رساند. اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید از بزرگراه‌های همت، حقانی، مدرس ، صدر و نیایش به این محله دسترسی خواهید داشت.

مراکز تجاری و تفریحی

خرید خانه در میرداماد به دلیل برخورداری این محله از امکانات تفریحی متعدد، انتخاب منطقی خواهد بود. پارک اقاقیا، پارک طالقانی و پارک آب ‌و آتش از فضاهای سبز این محله و اطراف آن هستند. مجموعه‌های ورزشی رضایی مجد و قصر موج نیز از جمله مجموعه‌های تفریحی‌ ورزشی محله میرداماد به شمار می‌روند. از مراکز خرید میرداماد نیز می‌توان به مجتمع تجاری رز میرداماد اشاره کرد که برای خرید پوشاک و لوازم دیجیتالی انتخاب خوبی است. در مرکز خرید میرداماد نیز می‌توانید پوشاک و کیف و کفش با قیمت‌های متفاوت پیدا کنید.

خرید خانه در میرداماد

مراکز درمانی

  • بیمارستان کودکان مفید
  • بیمارستان تخصصی کودکان علی اصغر
  • بیمارستان هاشمی نژاد
  • بیمارستان محب
  • مرکز چشم‌پزشکی نگاه

اجاره آپارتمان در میرداماد

چنانچه قصد رهن و اجاره آپاتمان در میرداماد را دارید لازم است بدانید که خیابان‌های شاه نظری، نفت، دستجردی (ظفر)، جردن، فرید افشار، نیل، گوی آبادی و رودبار و بلوار مینا عمده بافت مسکونی این محله را در خود جای داده است. عوامل مختلفی بر قیمت رهن و اجاره در این محدوده تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال املاک قرار گرفته در شمال بلوار میرداماد از قیمت بالاتری برخوردار است و این موقعیت تاثیر خود را بر میزان ودیعه و اجاره ماهانه نشان می‌دهد. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در میرداماد ایـــنجــــا کلیک کنید

خرید آپارتمان در میرداماد

قیمت خرید خانه در بلوار میرداماد و خیابان‌های اطراف آن متغیر است. ناگفته نماند که علاوه بر ساختمان‌های بلند و نوساز در محله میرداماد، خانه‌های ویلایی قدیمی بسیاری نیز در این منطقه وجود دارند که قیمت بالایی دارند. با کمی جست‌وجو می‌توانید آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب  در بین واحد هایی چندسال‌ساخت‌ را پیدا کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 صفحه بعد