x تبلیغات
مجله دلتا

آخرین خبر درباره واحدهای باقیمانده مسکن مهر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین روند تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکونی مهر در سراسر کشور توضیح داد.
تحویل واحدهای مسکن مهر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند تکمیل و تحویل واحد‌ های مسکن مهر گفت: هم‌اکنون ۲۴۰ هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی مهر وجود دارد که باید طبق زمانبندی، فروش اقساطی آن‌ها انجام گیرد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده ضمن تاکید بر لزوم اخذ تصمیمات جامع و کارشناسی در تکمیل واحد‌ های باقیمانده مسکن مهر، مطابق زمانبندی، گفت: واحد‌های مسکونی مهری که پیشرفت فیزیکی پایینی دارند حداکثر تا نیمه سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

وی ادامه داد: بخشی از این واحد‌های باقیمانده شامل پروژه‌هایی هستند که یا بدون متقاضی بوده یا دیر آغاز به کار کرده‌اند. بخش دیگری از واحدهای تکمیل‌نشده مسکن مهر نیز مشکلات حقوقی داشته یا با اعلام بانک مسکن به عنوان پروژه خودمالک تسهیلات دریافت کرده و از لیست واحد‌های مسکونی مهر، خارج شده‌اند.

محمودزاده با یادآوری این مطلب که واحد مسکونی مهری که توسط بانک مسکن به عنوان خود مالک معرفی شدند از تعداد باقیمانده واحد‌های مسکونی مهر خارج شده‌اند، توضیح داد: در حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر هستند که عملیات فیزیکی ساختمان‌ های آن‌ها به اتمام رسیده، اما به دلیل آنکه خدمات عمومی آن‌ها از جمله انشعابات و … باقیمانده است هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی را به منظور تحویل زودتر واحد های مسکن مهر وظیفه سایر دستگاه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم این بخش نیز به زودی توسط سایر دستگاه‌ها تکمیل شود.

جدیدترین قیمت خانه های کلنگی تهران

میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ملک مسکونی کلنگی در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 86.3 درصد افزایش داشته ‌است.

قیمت خانه کلنگی

بر اساس داده‌ های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، در پاییز امسال، رشد قیمت خانه‌ های کلنگی بیش از واحد های مسکونی بوده است. مشاوران املاک می‌گویند بالا رفتن قیمت خانه‌ هایی از این دست موجب افزایش قیمت آپارتمان‌های نوساز در آینده خواهد شد.

به گزارش مجله دلتا میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین واحدهای مسکونی کلنگی معامله شده در پاییز امسال، ۱۸ میلیون و ۷۳۳هزار تومان با میانگین مساحت ۲۴۵ متر مربع بوده است که در مقایسه با فصل گذشته ۰.۴ درصد و مدت مشابه سال گذشته ۸۶.۳ درصد افزایش داشته است. به‌عنوان مثال بررسی قیمت خانه‌ های کلنگی در آگهی‌های نزد مشاوران املاک دلتا نشان می‌دهد که یک ملک ۲۵ سال ساخت با مساحت ۲۰۰ متر مربع در امیرآباد، ۷ میلیارد تومان و ملک دیگری با مساحت ۹۰۰ متر مربع و با ۳۰ سال ساخت، در ولیعصر (عباس‌اباد تا توانیر)، ۵۵ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

فروش ملک؛ رشد ۴۴.۸ درصدی

میانگین قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در بنگاه‌ های معاملات ملکی در شهر تهران، در پاییز امسال ۱۳ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۶ متر مربع و میانگین عمر بنای ۱۱ سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل قبل ۰.۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴.۸ درصد افزایش یافته است.

اجاره بها؛ رشد ۳۱ درصدی

میانگین مبلغ اجاره ماهانه به علاوه ۳ درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۴ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۰ متر مربع و عمر بنای ۱۴ سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل گذشته ۱.۴ درصد و در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته ۳۱.۱ درصد افزایش داشته است.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

خرید آپارتمان در سعادت آباد

سعادت آباد تهران محله‌ای با بافت جوان و مدرن است که بخشی از معاملات بازار مسکن لوکس را از آن خود کرده است.

خرید آپارتمان در سعادت آباد

سعادت‌آباد از محله‌های شمال‌ غرب تهران و در منطقه ۲ واقع شده است. همسایگی این محله با شهرک غرب، کوی فراز و شهرک مخابرات موقعیت مطلوبی را از لحاظ دسترسی به مراکز تجاری، تفریحی و درمانی برای ساکنان این منطقه فراهم کرده و متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را افزایش داده است. نزدیکی این محله به درکه و فرحزاد و برخورداری از آب و هوای سالم از دیگر امتیازات سکونت در سعادت آباد است. با مجله دلتا در معرفی محله سعادت‌آباد همراه باشید.

دسترسی به سعادت آباد

مجاورت سعادت آباد با بزرگراه‌های چمران و یادگار امام و همچنین بلوار فرحزادی و نبود محدودیت ترافیکی در این محله، تردد با خودروی شخصی را برای شهروندان آسان کرده است. به علاوه، بلوار شمالی_جنوبی سعادت‌ آباد، خیابان شرقی_غربی سرو، خیابان علامه، بلوار پاکنژاد و بلوار فرحزادی موجب تسهیل رفت و آمد به این منطقه شده‌است.

از لحاظ بهره مندی از وسایل حمل و نقل نیز، خطوط تاکسی‌ میدان‌های آزادی، ونک، انقلاب و صنعت در این محله مستقراست. خطوط اتوبوس‌رانی انقلاب_صنعت، سرو غرب_ سرو شرق و آزادی_ صنعت حمل و نقل عمومی به این محله را پوشش می‌دهند.

مراکز خرید

عمده مراکز تجاری سعادت‌آباد در خیابان علامه شمالی قرار دارد، اما در سایر خیابان‌های این محدوده نیز مجتمع‌های تجاری دیگری به صورت پراکنده دیده می‌شود. همچنین در بلوار فرحزادی، بلوار ۲۴ًمتری، چهارراه سرو (میدان سرو)، کوی فراز و علامه، نمایشگاه های خودروی متعددی مستقر است. از مراکز تجاری مهم در محله سعادت‌آباد و اطراف آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز تجاری سروستان
  • مرکز تجاری بوعلی
  • پاساژ مادر
  • مرکز تجاری علامه
  • مرکز تجاری سهیل
  • مرکز تجاری ابریشم
  • مرکز خرید توس
  • مرکز تجاری کسری
  • مرکز تجاری پرواز
  • پاساژ گلستان
  • مجتمع تجاری میلاد نور
  • مجتمع تجاری دیدار

بیمارستان‌ها

محدوده سعادت آباد از لحاظ دسترسی به امکانات درمانی، موقعیت منحصر به فردی دارد. بیمارستان‌های شهید مدرس، پارسیان و عرفان از مراکز درمانی شاخص تهران در این محله قرار دارند.

مراکز تجاری و تفریحی

امکانات سعادت‌آباد در مراکز تجاری آن خلاصه نمی‌شود. دسترسی نزدیک این محله به مجتمع فرهنگی_ورزشی اریکه ایرانیان و پارک‌های مختلفی مانند پارک پرواز، مدیریت، دلاوران و آبشار از مزایای خرید یا رهن و اجاره خانه در سعادت آباد است.

پارک پرواز سعادت آباد

خرید آپارتمان در سعادت آباد

قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌آباد به چند دلیل بالا است. علاوه بر موقعیت منطقه و دسترسی راحت آن به سایر امکانات رفاهی، استفاده از نهاده‌های ساختمانی با کیفیت مرغوب علت دیگر قیمت بالای خانه در سعادت آباد است. بیشتر ساختمان‌ها و برج‌های این منطقه قدمت کمتر از ۲۰ سال دارند. آگهی‌های خرید و فروش خانه در سعادت آباد، دامنه قیمتی ۳۵ تا ۶۰ میلیون تومان به ازای هر متر مربع را نشان می‌دهد که این میزان بسته به نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان‌ها متفاوت است.

خیابان‌های سعادت آباد، ۲۴ متری، علامه، سرو، کوی فراز، بلوار پاکنژاد، دریا و فرحزادی و همچنین میدان‌های کاج و فرهنگ از مناطق اصلی سعادت آباد به شمار می‌آیند و قیمت خرید خانه در آنها متفاوت است. به‌عنوان مثال قیمت اجاره واحد مسکونی در خیابان ۲۴ متری که در آن خبری از مراکز خرید نیست در مقایسه با دیگر خیابان‌ها و محلات سعادت‌آباد بالاتر است. همچنین خرید ملک با موقعیت اداری در بلوار فرهنگ و خیابان علامه شمالی که عمده مراکز اداری و شرکت‌های تجاری را در خود جای داده‌اند نیز بودجه بالایی می‌طلبد.

برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌ آباد و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

عرضه آپارتمان‌های زیر قیمت در بازار شب عید

آخرین آمار از بازار مسکن پایان سال؛ حاکی است سرمایه‌گذاران خُرد، آپارتمان‌های خود را با قیمت‌های کمتر از ارزش متعارف وارد بازار کرده‌اند.

خرید و فروش آپارتمان زیر قیمت

 

نگاهی به روند معاملات خرید و فروش در بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد، گروهی از مالکان برای در امان بودن از رکود احتمالی سال آینده، به فروش آپارتمان زیر قیمت در بازار شب عید اقدام کرده‌اند.به گزارش مجله دلتا گروهی از مالکان در مناطق میانی و جنوبی تهران با عرضه واحدهای خود با نرخ‌ پایین‌تر از ارزش متعارف ملک، ضمن تجهیز خود به نقدینگی برای ساخت‌وساز در سال آینده، قصد مواجهه با رکود احتمالی در سال آینده را ندارند.

بررسی‌های میدانی حاکی است که با وجود افزایش قیمت آپارتمان طی دو ماه اخیر در مناطق شمالی تهران، فروش واحدهای کوچک متراژ در مناطق پرمتقاضی شهر تهران با قیمت‌های عرفی تثبیت شده طی ۱۰ ماهه سال ۹۸ و حتی پایین‌تر از قیمت اردیبهشت‌ماه انجام می شود.

واسطه‌های ملکی می‌گویند با توجه به تکمیل ظرفیت قیمت در مناطق شمالی، امسال تورم ملک در مناطق جنوبی بیشتر از شمال تهران بوده است. مشاوران املاک می‌افزایند اغلب معاملات از نوع تبدیل به احسن یا خانه اولی، در مناطق ۴ و ۵ انجام می‌شود؛ هرچند غالب خرید و فروش‌ها در این مناطق نیز از نوع سرمایه‌گذاری است. از سوی دیگر به دلیل نگرانی از کسادی معاملات در سال آینده، آگهی‌های فروش آپارتمان زیر قیمت به تدریج وارد بازار می‌شود.

آمارها نشان می‌دهد طی یک سال منتهی به دی‌ماه ۱۳۹۸ در ۱۱ منطقه‌ واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ نرخ رشد قیمت مسکن، بالاتر از دیگر مناطق تهران بوده و بالاترین نرخ رشد سالانه در دی‌ماه امسال با ۶۹ درصد به منطقه ۱۶ تعلق داشته و بعد از آن مناطق ۱۲، ۲۰ و ۱۹ به ترتیب دارای رشد ۶۴، ۶۲ و ۶۰ درصد سالانه بوده‌اند.

آمار گویای آن است که با وجود جهش ۲۹ درصدی قیمت در دو ماه گذشته در منطقه یک خرید و فروش در محدوده متناسب با توان قشر های متوسط در مناطق ۵، ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ انجام می‌شود و بنا به اعلام دفاتر مشاوران املاک؛ طی دو ماه اخیر از تورم‌های سنگین در این مناطق خبری نبوده است.

در دی‌ماه ۹۸ مطابق اعلام بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در شهر تهران ۱۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان در هر متر مربع بود که در مقایسه با آذر ماه ۲.۱ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴۰.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. در این ماه هم‌چنین تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی رسید که در مقایسه با ماه گذشته و ماه مشابه سال ۹۷ به ترتیب ۱۲ و ۵۹ درصد افزایش داشه است.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

خرید آپارتمان در ولنجک

محله ولنجک با بافت مسکونی و تجاری مدرن و لوکس از توابع شمیران در شمال تهران است.

خرید آپارتمان در ولنجک

ولنجک یکی از مناطق مرفه‌نشین پایتخت است که در منطقه یک شهر تهران قرار دارد. این محله که تا چند دهه گذشته مانند زعفرانیه روستایی کوچک و کم‌جمعیت در شمال تهران بوده، اکنون منطقه‌ای با جمعیت بالا و برخوردار از بافت مسکونی مدرن است. ولنجک از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به محله محمودیه و بزرگراه پارک‌وی، از غرب به درکه و از شرق به محله زعفرانیه مشرف است. دسترسی راحت این محله به مراکز تجاری، درمانی، آموزشی و تفریحی خرید آپارتمان در ولنجک را در سال‌های اخیر افزایش داده است. مجله دلتا این بار در محله گردی خود به محله ولنجک رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به ولنجک

دسترسی محله ولنجک به وسایل حمل و نقل عمومی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. ولنجک به طور مستقیم دارای ایستگاه مترو نیست، اما از طریق تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های موجود می‌توانید خود را به متروی تجریش برسانید. خط تاکسی از میدان تجریش به دانشگاه شهید بهشتی نیز می‌تواند در مسیر خود شما را به خیابان‌های این محله برساند. علاوه بر خط اتوبوس بلوار دانشجو به چهارراه پارک‌وی، خط مینی‌بوس بلوار دانشجو_میدان تجریش گزینه مناسب دیگری برای دسترسی به این محله است. با توجه به اینکه ولنجک محدودیت ترافیکی ندارد، تردد با خودروی شخصی مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد. از خیابان‌های مهم این محدوده نیز می‌توان به معابر زیر اشاره کرد که نقش خوبی در کاهش بار ترافیکی محدوده ولنجک دارند.

  • خیابان ولنجک
  • خیابان ساسان
  • خیابان سیزدهم
  • خیابان یمن
  • خیابان امیرآبادی
  • بلوار دانشجو

مراکز خرید

با سکونت در محله ولنجک از لحاظ دسترسی به مراکز خرید برای تهیه مایحتاج روزانه و خرید پوشاک و دیگر وسایل ضروری دشواری نخواهید داشت. از مکان‌های تجاری این محله می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز خرید ولنجک
  • مرکز خرید توچال
  • مرکز خرید خلیج فارس
  • مرکز خرید هشت بهشت زعفرانیه
  • مرکز خرید تعاونی تحقیقات گیاه پزشکی کشور
  • مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

بوستان‌ها

  • بوستان نگین
  • بوستان گلریزان
  • بوستان نور
  • بوستان توحید
  • بوستان تندرستی (ساسان)
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان توسکا
  • بوستان یاسمن
  • بوستان دانشجو

مکان‌های مهم ولنجک

یکی از امتیازات خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در ولنجک، دسترسی نزدیک به مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی همچون بیمارستان آیت الله طالقانی، بیمارستان رامتین، دی کلینیک و مرکز جراحی ولنجک و بیمارستان دامپزشکی البرز است. علاوه بر دانشگاه شهید بهشتی و همچنین موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور و سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی، وجود چند سفارت، تردد روزانه در ولنجک را از حد معمول بیشتر کرده است.

  • سفارت اوکراین
  • سفارت صربستان
  • سفارت الجزایر
  • سفارت ساحل عاج
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • سالن اجلاس سران

مراکز تفریحی ورزشی

وجود چند مرکز تفریحی ورزشی مهم در محله ولنجک که حتی شهروندان دیگر محله‌های تهران نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند، اعتبار محله ولنجک را از لحاظ دسترسی مطلوب به امکانات رفاهی بالا برده است.

  • بام تهران
  • تله کابین توچال
  • مجموعه فرهنگی ورزشی سبز
  • خانه کشتی منصور برزگر

چگونه به توچال برویم

خرید آپارتمان در ولنجک

اگرچه قیمت واحدهای مسکونی در ولنجک نیز همانند دیگر محله های تهران به عوامل مختلفی از موقعیت و متراژ ملک و سن بنا بستگی دارد، اما به دلیل قرار گرفتن این محله در مناطق شمالی تهران و مجاورت با کوه‌های توچال، خرید خانه در ولنجک به بودجه بسیار بالایی نیاز دارد. ساخت و سازهایی که به سرعت در این محدوده در حال انجام است نیز مزید بر این گرانی شده است. خانه‌های ویلایی محله ولنجک در کنار خانه‌های لوکس و مدرن قیمت قابل توجهی داشته و البته طرفداران خاص خود را دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید آپارتمان در ولنجک و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار کشاورز از معابر اصلی شهر تهران و از اولین بلوارهایی است که در محدوده مرکزی تهران ساخته شده است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار شرقی ـ غربی کشاورز در محله‌ای به همین نام و در منطقه ۶ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار از میدان ولیعصر در سمت شرقی خود آغاز شده و تا خیابان کارگر امتداد می‌یابد. محله کشاورز با ترکیبی از ساختمان‌های قدیمی و نوساز به خیابان فاطمی از شمال، بلوار کشاورز از جنوب، خیابان ولیعصر از شرق و خیابان کارگر شمالی از غرب منتهی می‌شود. آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی متعدد و متنوع و دسترسی‌های مناسب این محدوده موجب شده تا خرید آپارتمان در بلوار کشاورز  طرفداران بسیاری داشته باشد. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به محله کشاورز رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به بلوار کشاورز

بلوار کشاورز به طول تقریبی ۲ کیلومتر در مسیر خود با خیابان‌های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، قدس، ۱۶ آذر، کارگر و جمالزاده تقاطع دارد؛ بنابراین با وجود این خیابان‌ها، دسترسی به این بلوار به آسانی امکان‌پذیر است. اگر قصد تردد با خودروی شخصی در محله کشاورز را دارید لازم است بدانید که با طرح زوج و فردی که در این محدوده برقرار است، در طول روز ترافیک زیادی را شاهد نخواهید بود. علاوه بر ایستگاه اتوبوس‌ تندرو راه‌آهن_تجریش در میدان ولیعصر، در اطراف بلوار کشاورز تاکسی‌های خطی بسیاری مشاهده می‌شود. ایستگاه‌های مترو میدان ولیعصر و میدان انقلاب نیز شما را به این محدوده خواهند رساند.

بلوار کشاورز

امکانات بلوار کشاورز

نزدیکی محله بلوار کشاورز به پارک لاله، سینما بلوار و سینماهای فلسطین و عصر جدید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فودهای متعدد از مزایای خرید و رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز و خیابان‌های مجاور آن است. مراکز خرید پرستو و دی در خیابان ولیعصر از مراکز خرید شاخص این محله محسوب می‌شوند. علاوه بر امکانات تجاری و تفریحی، بلوار کشاورز دارای بیمارستان‌های مجهزی مانند پارس، ساسان، یاس سپید و آریا است. بیمارستان‌های امام خمینی، مصطفی خمینی، فیروزگر نیز در نزدیکی این محله قرار دارند. همچنین هتل اسپیناس در این بلوار از هتل‌های مجلل تهران به شمار رفته و محل مناسبی برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها و اقامت مهمان‌های خارجی و ایرانی است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و خیابان‌های اطراف آن با توجه به سن بنا، کیفیت مصالح مورداستفاده در ساخت، موقعیت ساختمان (مسکونی و اداری) و کاربری ملک (ویلایی، آپارتمان و سوئیت) و … متفاوت است. قیمت خرید خانه در سرتاسر بلوار کشاورز نرخ ثابتی ندارد. خانه‌های بالای بلوار کشاورز گران‌تر‌ از جنوب آن به فروش می‌رسند و قیمت‌ها از تقاطع بلوار کشاورز و امیرآباد به سمت غرب، کمتر می‌شود. یکی از نکات مثبت بافت محله کشاورز وجود ساختمان‌های نوساز و چند سال ساخت در کنار یکدیگر است که به مشتری با توجه به میزان بودجه او، حق انتخاب بهتری می‌دهد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

آخرین قیمت آپارتمان‌های بزرگ متراژ در تهران

بیش از نیمی از آگهی‌ های موجود در بازار آپارتمان‌ های بزرگ متراژ و لوکس مربوط به گروه‌های سنی نوساز و تازه‌ساز و عمدتا کلیدنخورده است.
قیمت آپارتمان لوکس در تهران

بررسی قیمت آپارتمان های لوکس نوساز با مساحت بالاتر از ۱۵۰ متر مربع در تهران و همچنین معاملات قابل توجه این آپارتمان‌ها نشان می‌دهد که این واحدها کماکان مشتریان خود را دارند.

به گزارش مجله دلتا، در حالی که عرضه واحد های مسکونی نوساز در تهران بسیار محدود شده است و اغلب مالکان جز در مواقع ضروری به فروش ملک خود در شرایط کنونی تمایل ندارند، اما بازار آپارتمان‌های بزرگ متراژ و لوکس‌ از اصول دیگری پیروی می‌کند.

از آنجا که متقاضیان آپارتمان‌ های لوکس بزرگ متراژ اغلب از نقدینگی خوبی بهره‌مندند به طوری که نوسان قیمت در تصمیم آنها به خرید یا انصراف موقت از حضور در بازار چندان تاثیر ندارد اما این بازار همچنان رونق خود را دارد؛ به این معنا که حتی در شرایط رکود بازار تعداد معاملات معمول در اینگونه واحد های مسکونی انجام می‌شود.

همین ویژگی سبب شده سازنده‌ها مقاومتی نسبت به عرضه املاک بزرگ متراژ تکمیل شده خود نداشته باشند و در نتیجه بیش از نیمی از آپارتمان‌های موجود در این بازار نوساز یا با دو تا سه سال ساخت اما کلیدنخورده است. البته با وجود اینکه تعداد عرضه آپارتمان های لوکس بزرگ متراژ در بازار زیاد است، اما چون که قیمت‌گذاری آنها با توجه به سقف قیمت صورت گرفته است، متقاضیان نیز در خرید خود تامل می‌کنند.

در جدول زیر آخرین قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان های لوکس و بزرگ متراژ در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آخرین قیمت آپارتمان لوکس

وام مسکن برای زوج‌ها و مجردهای تهرانی چقدر هزینه دارد؟

قیمت اوراق مسکن در دی‌‌ماه امسال در مقایسه با یک ماه گذشته کاهشی بوده و از ۴۶ هزار تومان به ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.
قیمت اوراق مسکن

با رسیدن قیمت اوراق مسکن به هر برگ ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان در دی‌ماه ۹۸، زوج‌های تهرانی برای تهیه وام ۲۴۰ میلیونی مسکن و جعاله باید ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان بپردازند. این درحالی است که این قیمت در کمتر از یک ماه گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش مجله دلتا با احتساب ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت اوراق مسکن، زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛بنابراین زوج‌های ساکن تهران با خرید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ ۱۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به همراه ۸۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ سه میلیون و ۶۲۴ هزار تومان برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، در مجموع باید ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان پرداخت کنند.

همچنین مجردهای تهرانی می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که هزینه آن از ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان کاهش یافته و شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود؛ بنابراین مجردهای تهرانی با خرید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن به مبلغ ۹ میلیون و ۶۰ هزار تومان و خرید ۸۰ ورق به مبلغ سه میلیون و ۶۲۴ هزار تومان برای ۴۰ میلیون تومان وام جعاله، در مجموع باید ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان بپردازند.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگه به مبلغ هفت میلیون و ۲۴۸ هزار تومان خریداری شود.

همچنین این وام برای سایر مناطق شهری نیز ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه به مبلغ پنج میلیون و ۴۳۶ هزار تومان خریداری شود.

خرید آپارتمان در زعفرانیه

دسترسی محله زعفرانیه به امکانات رفاهی و تفریحی، بافت لوکس و نوساز آن و البته قرار گرفتن در شمالی‌ترین منطقه تهران، افراد بسیاری را به خرید ملک در این محله راغب کرده است.
خرید آپارتمان در زعفرانیه

زعفرانیه از محله‌های منطقه یک شهرداری تهران و در محدوده شمیران واقع شده است. این محله که به دلیل فاصله قابل توجه از سطح دریا از آب و هوایی خنک برخوردار است، از بخش شمالی به ارتفاعات کلک‌چال و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. همسایگی این محله از شرق با تجریش و از جنوب با خیابان ولیعصر و محله محمودیه موقعیت ممتازی را از لحاظ دسترسی به نقاط مرکزی و شمالی تهران فراهم کرده است. علاوه بر دسترسی مطلوب، خرید آپارتمان در زعفرانیه باتوجه به بافت نوساز و لوکس این محله، بودجه بسیار بالایی را می‌طلبد. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به زعفرانیه رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به زعفرانیه

چمران به‌عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی شهر، نزدیک‌ترین بزرگراه به زعفرانیه است و در کنار خیابان ولیعصر و شریعتی و خیابان‌هایی همچون آصف، مقدس اردبیلی، الف و زعفرانیه (خیابان فلاحی) دسترسی شهروندان به این محدوده را آسان‌تر می‌کند. محله زعفرانیه محدودیت ترافیکی ندارد؛ اما به دلیل تعدد سفارتخانه‌ها ممکن است در طول روز شاهد ترافیک در این محله باشید. در کنار خط تاکسی خیابان اسد آباد_میدان تجریش و تاکسی‌های گذری که از ولنجک مستقیما شما را به این محله می‌رسانند، مترو تجریش در نزدیکی میدان قدس، شما را در کمترین زمان ممکن به این محله خواهد رساند.

مراکز خرید

یکی از مزایای سکونت در محله زعفرانیه، دسترسی راحت به مراکز خرید متعددی است که در این محدوده واقع شده و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

  • مرکز خرید زعفرانیه پلازا
  • مرکز خرید بامیک زعفرانیه
  • مرکز خرید پالادیوم
  • مرکز خرید پارمیس (در حال احداث)
  • مرکز خرید گالریا

بوستان‌ها

پارک ها و بوستان‌های بسیاری در زعفرانیه وجود دارد که به غیر از ساکنان این محله، مکانی برای گذران اوقات فراغت سایر شهروندان است.

  • بوستان زعفرانیه
  • بوستان ولنجک
  • بوستان ریحان (آصف)
  • بوستان ارغوان
  • بوستان تندرستی (ساسان)

مکان‌های مهم

علاوه بر اینکه مجموع تاریخی سعدآباد در محله زعفرانیه قرار دارد، سفارت‌خانه‌‌های آفریقای جنوبی، برزیل، یمن، ویتنام، غنا و بلاروس نیز در این محله مستقر هستند. مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود از دیگر مکان‌های مهم زعفرانیه است.

  • عمارت تماشاگه زمان
  • بنیاد ملی نخبگان
  • رصدخانه زعفرانیه
  • فرهنگستان هنر

خرید آپارتمان در زعفرانیه

اگرچه در محله زعفرانیه نیز مانند محله‌های دیگر تهران قیمت آپارتمان براساس سال ساخت، کیفیت مصالح مورد استفاده، موقعیت و نوع ملک (ویلایی، غیرویلایی، پنت‌هاوس) و … متغیر است؛ اما به هر حال قیمت ملک در این محله بالا است و این موضوع بر میزان ودیعه پیشنهادی برای رهن و اجاره خانه در زعفرانیه نیز تاثیرخود را می گذارد. در خرید ملک در زعفرانیه باید توجه داشته باشید که بخش عظیمی از بازار مسکن این محدوده را خانه‌های بزرگ‌متراژ و بالاتر از ۱۰۰ مترمربع به خود اختصاص داده است؛ بنابراین قیمت ملک حتی با وجود معقول بودن ارزش‌گذاری بر هر متر مربع، بسیار بالا خواهد رفت. به‌علاوه، با نگاهی به موقعیت زعفرانیه متوجه خواهید شد که همه واحدهای مسکونی این محله، سازه‌هایی قوی و باکیفیت بوده و این موضوع نیز در بالا بودن قیمت خانه در زعفرانیه موثر است. بیشترین ساختمان‌سازی‌ها، خانه‌های مدرن و شیک، آپارتمان‌ها و برج‌هایی با معماری نوین را می‌توان در مرکز و جنوب محله زعفرانیه دید. اگر بودجه شما از حد معمول نقدینگی لازم برای خرید خانه نوساز و لوکس در این محله، کمتر است، انتخاب شما می‌تواند به سمت واحدهای چند سال ساخت در نواحی شمالی زعفرانیه برود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید آپارتمان در چیتگر

محله چیتگر، در منطقه ۲۲ و در شمال غرب تهران قرار گرفته است و از محله‌های جدید پایتخت محسوب می‌شود.
خرید آپارتمان در چیتگر

محله چیتگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار گرفته و در مقایسه با محله‌های دیگر پایتخت بسیار نوپا و در سال ۷۹ ایجاد شده است. خرید آپارتمان در چیتگر از ابتدای عملیاتی شدن طرح دریاچه چیتگر مورد استقبال بسیاری از خریداران خانه قرار گرفت و ساخت و ساز را در این منطقه توسعه داد. محله چیتگر از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به آزادراه تهران-کرج، از غرب به وردآورد شمالی و از شرق به منطقه ۵ تهران منتهی می‌شود. از آنجا که حدود یک‌چهارم مساحت این محله را فضای سبز تشکیل می‌دهد، در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، این منطقه از آب و هوای مناسب‌تری برخوردار است. مجله دلتا این بار در محله گردی خود به چیتگر رفته است. با ما همراه باشید.

هیچ منطقه‌ای مانند منطقه ۲۲ تهران و محله چیتگر، ساختمان‌های مسکونی بلند‌مرتبه و البته با قیمت‌های متوسط رو به بالا را در خود جای نداده است. از جمله این ساختمان‌ها می‌توان به برج‌های مسکونی صیاد شیرازی، نگین، بیمه، چیتگر و برج‌های سروناز و امین اشاره کرد. وجود واحدهای مسکونی با قیمت‌های به نسبت معقول، دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی و امکانات تفریحی از مزایای خرید و رهن و اجاره خانه در محله چیتگر است.

دسترسی به چیتگر

خوشبختانه محله چیتگر محدودیت ترافیکی ندارد. اگر با خودروی شخصی قصد تردد در این منطقه را دارید، در بزرگراه شهید همت خروجی خرازی، دریاچه و محله چیتگر قابل مشاهده است. میزان دسترسی این محله به وسایل حمل‌ونقل عمومی در سال‌های اخیر، بهبود چشمگیری داشته است. به جز ایستگاه متروی چیتگر، نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله، دو خط اتوبوس‌رانی ایران‌خودرو_شهرک شهرداری و پایانه هوانیروز_متروی چیتگر در این منطقه مستقر است. به‌علاوه، اتوبوس‌های تندرو نیز از سه‌راه ضرابخانه شما را به این منطقه خواهند رساند.

مراکز تفریحی و ورزشی

از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر، می‌توان به دسترسی نزدیک این محله به مکان‌های تفریحی و ورزشی شاخص اشاره کرد. در کنار مجتمع ورزشی پردیسان نور و بوستان جنگلی چیتگر که اوقات فراغت ساکنان این منطقه و همچنین سایر شهروندان تهرانی در آن‌ها سپری می‌شود؛ دریاچه شهدای خلیج فارس نیز با تفریحات آبی از جمله قایق سواری و ماهیگیری و تفریحات غیرآبی از قبیل شهربازی و پارک سافاری، سینمای ۶ بعدی و دوچرخه سواری گردشگران بسیاری را جذب کرده است. در ضلع شرقی این دریاچه نیز مرکز تجاری بام لند با رستوران‌های و فروشگاه‌ هایی با برندهای مشهور، به یکی از مراکز خرید مهم این منطقه تبدیل شده است.

خرید آپارتمان در چیتگر

بافت غالب محله چیتگر نوساز است و از لحاظ سطح قیمت، واحدهای مسکونی این محله دامنه قیمتی متفاوتی دارند که البته با احداث قطب‌های متعدد گردشگری مانند دریاچه خلیج فارس و همچنین مراکز تجاری مختلف به ارزش این واحدها افزوده می‌شود. بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروش خانه‌های محله چیتگر نشان می‌دهد که واحدهای مسکونی و زمین‌های مشرف به دریاچه از قیمت بیشتری برخوردار بوده و حتی واحدهای مسکونی در طبقات بالایی با قیمت‌های بیشتری در مقایسه با طبقات پایینی فروخته می‌شوند. سطح قیمت‌ها برای برج‌های لوکس و نوساز این محله بسیار بالاتر و برای خانه‌های ساخته‌شده در معابر این محله به نسبت کمتر است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در چیتگر و سایر مناطق تهران، می‌توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 صفحه بعد